مقالات آموزش طراحی لوگو

ارائه مقالات برای آشنایی با طراحی لوگو

مقالات آموزش طراحی لوگو

ارائه مقالات برای آشنایی با طراحی لوگو

  • ۰
  • ۰

یک بار ادگار آلن پو گفت ،

"از جمله گفته شده است که کسانی که از آنها بیزار هستند ، کسانی هستند که کمترین توانایی گفتن آنها را دارند."

همین را می توان از طرح های هوشمندانه نیز گفت ، و کسانی که می توانند و نمی توانند طراحی کنندهنگامی که شما در حال سفارش طراحی لوگو هستید ، واقعاً می خواهید آن را از بسته خارج کنید - به بیننده توجه کنیدبنابراین مانند یک جمله خوب تلویزیونی تجاری یا ادبی ، ممکن است بخواهید برخی از شوخ طبعی ها را تزریق کنیدبا استفاده از هنرهای گرافیکی ، به جای بازی روی کلمات ، نکاتی شما باید بصری باشد.

در اینجا برخی از  لوگو ها ، از سراسر جهان و همچنین سایت ما ، جمع آوری شده است که ما را در اینجا در 99 طراحی یک حلقه خوب به ما داده استکمی شوخ طبع و خلاقیت خیلی پیش می رود!

Rebel Sport

این  لوگو ساده برای یک شرکت کالاهای ورزشی استرالیا حاوی ظرافت های پنالتی استاز این گذشته ، چه چیزی عصیان آورتر از چرخاندن "e" به عقب است ؟!

توبلرون

ظرافت در اینجا همان چیزی است که پیدا کردن این کار را بسیار هیجان انگیز می کندهمه ما کوه برفی را به عنوان مرجع کوه های آلپ سوئیس می شناسیم ، منطقه ای که از آن شکلات خوشمزه نگات گرفته می شود ، اما آیا شما خرس را نیز در اوج پوشیده از برف پنهان می کنید؟ درست در وسط نگاه کنیدخرس نماینده شهر سوئیس برن است ، جایی که Toblerone در آن تولید می شودخرس حیوان رسمی هرالتیک شهر استاین برای سفر به سوئیس با شکلات خود چطور است؟

ارکستر دیوان غربی-شرقی

اگرچه  لوگو این ارکستر مرزی از آن زمان تغییر کرده است ، اما در 99 طراحی ما می شنویم (آن را دریافت کنید؟!؟!؟)؟

هوتلر

دو چیز وجود دارد که Hooters به ​​آن معروف است: بال مرغ و سینهنام آنها اظهارنظر در مورد تخصص دوم است ، و این جغد را به یک نام هوشمندانه برای زنجیره آبجو n-boobs تبدیل می کندببینید که آیا می توانید هر دو مورد را در  لوگو آنها پیدا کنید!

باغ وحش برانکس

پنهان کردن نماد نمادین نیویورک در پاهای زرافه دوست باغ وحش به طور همزمان ساوانا و شهر را به نمایش می گذارد.

این نوع از طراحی های پونی نه تنها در  لوگو های شرکت های معروف ، بلکه در آثار برخی از طراحان بسیار خاص ما نیز در اینجا با 99 طراحی ارائه می شوددر اینجا چند مورد از موارد مورد علاقه ما وجود دارد.

داستان Svens توسط Volxdo

این مسابقه برای نویسندگان داستانهای علمی کاملاً واضح استاز این گذشته ، عنوان مسابقه به خودی خود یک امتیاز است (نام نویسنده Sven است). این  لوگو به صورت فصیحی شکل یک قلم چشمه و یک کشتی موشکی را با هم ترکیب کرده استنوشتن و علمی تخیلی ، پیچیده شده در یک طراحی زیبا و ساده.

کیک راک استار توسط جوهر

با سرمازدگی خود بیرون برویدخوب ، این می تواند شعار این لوگوی Bada $ $ باشدحتی اگر کیک ها از فلز سنگین ساخته نشده باشند ، ممکن است حاوی کرم شلاق سنگین باشند.

گاما جم توسط Milkochua

این  لوگو برای Gamma Jam Brainworks هوشمندانه (و با رنگی) نام شرکت را با استفاده از تصاویر از امواج مغزی که تجارت آن ها را اندازه گیری و آموزش می دهد هجی می کندآنها تجربی و علوم مربوط به لگن هستند ، بنابراین این  لوگو برای اینکه علم به نوعی مانند گروه جدید indie مورد علاقه شما به نظر برسد ، دو امتیاز کسب می کند.

دوچرخه Poison Spider توسط Nagual

این لوگو زنجیره دوچرخه را در بدن عنکبوت گنجانیده و فوراً دو ایده منتقل شده به نام شرکت را ترکیب می کندرنگ قرمز زنجیره ای آن را به خصوص مضر به نظر می رساند ، و در نتیجه طراحی هوشمندانه متولد می شود.

در نهایت ، نامهای زیادی برای این نوع طرح ها وجود داردبرخی ممکن است آنها را با پیام های پنهان بنامند ، برخی ممکن است بگویند که به ویژه شوخ هستنداما ما در اینجا در 99 طراحی می خواهیم آنها را بصری بنامیمو پسر ، آیا ما عاشق نکاتی هستیمبنابراین کمی سرگرم کننده باشید ، عاشق پونی شوید و جلوه ای ماندگار به جا بگذارید.

طراحی مورد علاقه و دلخواه شما چیست؟

 

  • ۹۸/۰۹/۲۱
  • logo logo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی