مقالات آموزش طراحی لوگو

ارائه مقالات برای آشنایی با طراحی لوگو

مقالات آموزش طراحی لوگو

ارائه مقالات برای آشنایی با طراحی لوگو

  • ۰
  • ۰

این طلوع یک دهه جدید است و روندهای جدید در حال حاضر در کانون توجه قرار دارند. روند طراحی لوگو 2020 به روز و جدید ، ترکیب جدید و جدید است. ما شاهد یک تن پرش به دورهای مختلف خواهیم بود: کروم و نئون 80s در برابر تصاویر غلیظ ، سیاه و سفید که از دهه 30 احساس نمی کنند ، اضافه شده اند. درست در کنار آنها ، لوگو هایی متناسب با امروز با شیب سه بعدی و انیمیشن های پیچیده طراحی کرده ایم.

 

روند طراحی لوگو برای سال 2020 بر اساس همه چیزهایی که طراحان در چند سال اخیر در حال کاوش بودند ، ادامه خواهد یافت ، ضمن اینکه طراحی را در جهت هایی کاملاً جدید ، کاملاً تازه و کاملاً مناسب برای یک دهه کاملاً جدید انجام می دهد. بیایید نگاهی به روندهای برتر طراحی لوگو که از قبل تعریف 2020 را دارند ، بپردازیم!

 

در اینجا 8 روند برتر طراحی لوگو که در سال 2020 مشاهده خواهید کرد:

شیب های سه بعدی

دهه 80 طرح های لوگو پرتاب

لوگو های خام و ناقص

لوگو هایی با خطوط فوق العاده نازک

لوگو های کارتونی Vintage 1930

لوگو های چند لایه و همپوشانی

انیمیشن های پیچیده با جزئیات دقیق

تایپوگرافی جسورانه

 

1. شیب سه بعدی

در سال 2020 ، روند گرادیان محبوب را مشاهده خواهید کرد و با روند سه بعدی ادغام می شوید - یک مناسب مناسب برای جامعه گوشی های هوشمند ما.

 

شیب ها یک روش عالی برای تبدیل هر گروه از رنگ ها به طیف پویای رنگ است که احساس می کند زندگی و انرژی دارد. امسال ، طراحان به جدیدترین تکامل شیب ایجاد افکت های عمق و سه بعدی در لوگو ها منجر می شوند. به خصوص شیب های مخروطی - آنهایی که به یک نقطه مرکزی می رسند و در واقع بر تقابل بین رنگ هایشان تأکید می کنند - قصد دارند روند طراحی لوگو 2020 راک کنند.

 

روند لوگو: اشکال هندسی با شیب مخروط

طراحی توسط آرتیگما

فکر می کنم طی چند سال آینده استفاده از شیب های مخروط بسیار استفاده خواهد شد. این اجازه می دهد تا پروژه های ساده را به طرح های پیچیده تری تبدیل کنید.

- آرتیگما طراح

لوگو های شیب سه بعدی می توانند در چاپ دشوار باشند اما برای صفحه نمایش عالی هستند. به همین دلیل آنها با مارک هایی که نیازی به نگرانی بیش از حد (یا حتی اصلاً) در مورد چگونگی ظاهر لوگو هایشان ندارند ، بسیار محبوب هستند.

 

نمونه روند طراحی لوگو: لوگو شیب 3D

طراحی لوگو توسط goopanic

نمونه روند طراحی لوگو: لوگو شیب 3D

طراحی لوگو توسط Milos Subotic

نمونه روند طراحی لوگو: لوگو شیب 3D

طراحی لوگو توسط Simina Sirbu

نمونه روند طراحی لوگو: لوگو شیب 3D

طراحی لوگو توسط Creative Spirit

نمونه روند طراحی لوگو: لوگو شیب 3D

طراحی لوگو توسط ایان داگلاس

نمونه روند طراحی لوگو: لوگو شیب 3D

طراحی لوگو توسط Arthean

شیب همه چیز در مورد بازی با رنگ ها ، ترکیب آنها برای ایجاد نتایج شگفت آور ، برای یک ظاهر ساده و بسیار مدرن است.

- طراح اوا هلا

انتظار می رود امسال طراحان از پتانسیل های کامل شیب ها استفاده کنند و از آنها برای ایجاد جلوه های سه بعدی ، سایه ها و عمق فریبنده ای استفاده کنند که قبلاً ندیده ایم.

 

 

2. طرح های لوگو پرتاب 80s

بالاخره زمان کافی سپری شده است تا همه چیزهای 80 دوباره خنک شود: بازی های ویدیویی ، موسیقی پاپ و نگرشی که با آنها به وجود آمد. در سال 2020 انتظار داشته باشید که تجدید حیات لوگو های برگشتی 80s با کروم زیاد ، نئون های زیاد و پیکسل های زیادی را ببینید. به علاوه ، گره های زیادی به فناوری قدیمی مدرسه خواهیم زد که پیش از مستطیل های جیبی درخشان ، امروز چشمان ما به آن چسبیده است.

 

تقاضای زیادی برای زیبایی شناسی دهه 1980 وجود دارد. میراث دهه 80 زندگی می کند زیرا مردم دوباره وینیل ، نوار کاست ، کنسول بازی های ویدئویی ، رایانه های پرنعمت ، دستگاه های بازی و ماشین های پین بال دزد را دوباره جمع می کنند و مصرف می کنند.

- طراح Bo_rad

به عنوان مثال روند طراحی لوگو: لوگو متحرک یادآور نور نئون در حال تابش است

لوگو های برگشتی دهه 80 زیبایی شناسی کاملی دارند: روشن ، تکنیکی ، گاهی اوقات کوره های مهربان. طراحی لوگو از طریق ویت Huynh .

نمونه روند طراحی لوگو: تصویر کابینت بازی به رنگ صورتی نئون ، آبی نئون و بنفش تیره

بسیاری از لوگو های الهام گرفته از دهه 80 روی یکی از مهمترین سرگرمی های دهه قبل تمرکز دارند: بازی های ویدیویی! طراحی لوگو توسط BeeDigitalMedia .

نمونه روند طراحی لوگو: تصویر پیکسل شده از نینجا که با متن اجرا می شود

طراحی های پیکسلی آن را به دهه 80 بیتی باز می گرداند. طراحی لوگو توسط giyan .

نمونه روند طراحی لوگو: تصویر پیکسلی از لیوان آبجو

لوگو های 8 بیتی روشی غیر واضح برای مینیمالیستی است. طراحی لوگو توسط minimalexa .

لوگو های پرتاب محبوب هستند زیرا در دلتنگی مشتری مصرف می کنند. فناوری 80s در مدرسه قدیمی رسماً قدیمی است تا یکپارچهسازی با سیستمعامل ، خنک و مهمتر از همه ، کلکسیونی باشد. هنگامی که مردم دوباره مجموعه های کاست خود را ایجاد می کنند و فضای اتاق های خود را برای کابینت های بازی های پرنعمت پاک می کنند ، لوگو ها نیز سرگرم می شوند.

 

برخی از لوگو های مورد علاقه 80s دلتنگی مانند لوگو Joystick در زیر. دیگران با این روند با ترکیب تایپوگرافی دهه 80 و روند طراحی مانند لوگو GV برای LI Mowz بازی می کنند.

 

به عنوان مثال روند طراحی لوگو: نماد نئونی الهام گرفته از طراحی لوگو دهه 80 است

علامت نئونی الهام گرفته از طراحی لوگو توسط bo_rad

به عنوان مثال روند طراحی لوگو: دهه 80 با الهام از لوگو با Skyline

دهه 80 با الهام از لوگوی مک کی مدیا

نمونه روند طراحی لوگو: نماد نشانگر کروم و نئون در پس زمینه آسمان شب

هرچه لوگو های الهام گرفته از دهه 80 بیشتر بمباران تر باشند ، بهتر می شوند. طراحی لوگو توسط GV .

 

3. لوگو های خام و ناقص

درست در کنار لوگو های شیب دیجیتالی و 3D طراحی شده ، لوگوهایی داریم که با افتخار دست به دست می شوند. این لوگو ها "wabi sabi" را که با نقاشی و نوشتن همراه است جشن می گیرند. آنها ظاهری زیبا و بی نقص را که با استفاده از برنامه های طراحی امکان پذیر است ، رد می کنند و ما را به صفحه کتابهایی که در آن عدم تقارن ، خطوط ناهموار و تکنیک های سایه زنی مانند تراش متقابل و سایه کانتور وجود دارد ، برمی گردانند.

 

درست مانند سایر روندهای لوگو 2020 ، لوگوهای خام و ناقص برای مدتی در حال افزایش است. امسال ، آنها مارک های تند و تیز تری دارند و شبیه به طرح هایی هستند و مارک های تجاری همچنان به آغوش خانه و ظاهر ارگانیک خود می روند.

 

آیا جای تعجب است که در چنین دنیای دیجیتال مردم به دنبال ارتباط با چیزی ارگانیک تر و دست ساز تر هستند؟ طراحان دائماً مرزها را تحت فشار قرار داده و راههای نامتناهی را برای دستیابی به کاری که قبلاً انجام نشده است ، بررسی می کنند!

- طراح مکی

نماد روند طراحی لوگو: نماد گوسفند که به نظر می رسد در قلم کشیده شده است

ایجاد یک لوگو به سبک دستی می تواند امکان استفاده و برجسته کردن بافت هایی را که با استفاده از نرم افزار به راحتی قابل جلب نیست ، امکان پذیر سازد. طراحی لوگو توسط آناستاها .

نمونه روند طراحی لوگو: تصویری با الهام از جوهر از پرنده ای عصبانی به نظر می رسد

یک مارک خام و ناهموار می تواند خود را با یک لوگو دست و پا گیر و آراسته بیان کند. طراحی لوگو توسط خرده فروشی ها .

با تمام کمال دیجیتالی در خارج ، مردم در حال فاجعه نواقص خام لوگوهای دستی هستند. برندها می توانند از ظاهر دستی برای نشان دادن اصالت خود استفاده کنند و شخصیت خود را که مشتریان می خواهند از آن دیدن کنند ، به لوگوها ارائه دهند.

 

Henning Bo این ویژگی را به صورت بصری در لوگوی Mutiny Recordings تقلید می کند که به نظر می رسد یک طرح خشن است. آناستازهای طراح با استفاده از طرح قلم نقطه ای قلم زنی ، به گوسفندان موجود در لوگو La Pecorella Nera در بالای پارچه ای می پردازند که می خواهید انگشتان خود را به سمت بالا بکشید و لکه های کوچک را در کاغذ احساس کنید.

 

روند لوگو: لوگو خام و ناقص

طراحی لوگو توسط Aldo.44

نمونه روند طراحی لوگو: نماد گرد نشانگر شمشیر ، رونز و چشم

گاهی اوقات ، نگاه "پیچیده در یک طرح" ظاهر کاملاً عالی است. طراحی لوگو توسط Dusan Klepic DK .

نمونه روند طراحی لوگو: طراحی لوگو خام و دستی

طراحی لوگو خام و دستی توسط Henning Bo طراحی شده است

 

4- لوگو هایی با خطوط فوق العاده نازک

در سال 2020 ، رسانه های دیجیتال مانند گذشته هرگز در طراحی لوگو خود را نشان می دهند. ما می بینیم که طراحان پاکت را با خطوط بسیار ظریف هل می دهند و جلوه هایی ایجاد می کنند که فقط در حوزه دیجیتال کار می کنند.

 

این لوگو ها به دلیل سطح بالای جزئیاتشان احساس پیچیده و ذاتی دارند - یک سبک کاملاً جدید در طراحی لوگو ، الزامات کلاسیک لوگو مانند سادگی و تکرارپذیری را پشت سر می گذارد. اکنون که مارک ها می توانند منحصراً بصورت آنلاین وجود داشته باشند ، لوگو ها دیگر محدود به محدودیت چاپ نمی شوند.

 

این طرح دارای یک احساس مدرن ، آینده نگر و مرموز است. خطوط نازک فقط در رسانه های دیجیتال قابل نمایش است ، چیزی که عصر چاپخانه را با کاغذ باقی مانده است.

- جک Begosian ، طراح سطح برتر در 99designs

روند طراحی گرافیک به عنوان مثال 2020: لوگو انتزاعی اسب ساخته شده از خطوط فوق العاده نازک

یک لوگوی انتزاعی با خطوط بسیار نازک که چشم را فریب می دهد و تقریباً به نظر می رسد که توسط جک بیگوسین ترکیب شده است

گرایشهای طراحی گرافیکی به عنوان مثال 2020: شرح خلاصه با خطوط نازک

یک تصویر لوگو انتزاعی با خطوط نازک که توسط الکساندر کاندیبا ، از طریق Behance ایجاد عمق می شود

طراحی لوگو انتزاعی باریک و باریک

یک لوگو حداقل با خطوط نازک توسط Pixeleiderdown

روند طراحی گرافیک به عنوان مثال 2020: طراحی لوگو دایره ای باریک

طراحی لوگو دایره ای که از خطوط باریک و ارگانیک توسط undrthespellofmars تشکیل شده است

لوگوهایی با خطوط فوق العاده نازک ، کشیدن بدون کمک رایانه ، براق ، انتزاعی و دشوار است ، به همین دلیل به دلیل محبوبیت آن در برندهای فنی و صنعتی است. به نظر می رسد این سبک آینده فناوری را بیان می کند - چیزی که کمتر و از لحاظ جسمی عمیق تر و عمیق تر به آن "ابر" می پردازیم و با امکانات مرموز که در سالهای آینده در انتظار ما هستند صحبت می کنیم.

 

 

5. لوگو های کارتونی پرنعمت 1930

مانند روندهای دهه 80 ، این روند دیگری برای طراحی دلتنگ است اما با سبکی کاملاً متفاوت.

 

در سال 2020 ، ظاهر کارتونی 1930 با پالت رنگی مدرن ، تمیز ، براق و دو رنگ خود ظاهر می شود. سبک های هنری پرنعمت ، دست ساز ، دستی و ترسیم شده نیز در آنجا حضور خواهند داشت.

- طراح گوش

در دنیای پر سرعت ما که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است ، مردم به دنبال راحتی های آشنا کارتون های چاپی پرنعمت هستند تا پایه و اساس خود را حفظ کنند. و سبک ساده ، بیان و تحسین برانگیز دهه 1930 مورد توجه قرار می گیرد و برای طراحان و برندها به طور یکسان جذاب است.

 

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو کارتون 1930s

طراحی لوگو از طریق مک بوس

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو کارتون 1930s

طراحی لوگو از طریق شاون دیکینسون

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو کارتون 1930s

طراحی لوگو توسط سوپر سایان

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو کارتون 1930s

طراحی لوگو توسط EARCH

در این دنیای مدرن بی ثباتی پلاستیکی و اقتصادی و سیاسی ، مردم از تجربه احساس دلتنگی لذت می برند.

- طراح کرئالیزا

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو کارتون 1930s

طراحی لوگو توسط سروش خ

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو کارتون 1930s

طراحی لوگو توسط Fafahrd Deustua

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو کارتون 1930s

طراحی لوگو توسط al54

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو کارتون 1930s

طراحی لوگو از طریق آلن اورونوز

لوگو های مصور بسیار مؤثرتر با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

- طراح وانلتیا

در سال 2020 ، انتظار می رود لوگوهای کارتونی با نقوش پرنعمت تر را ببینید که با یک سطح احساسی عمیق تر با بینندگان ارتباط برقرار می کنند.

 

 

6. لوگو های چند لایه و همپوشانی

در سال 2020 ، لوگو ها از لایه های رنگارنگ به لایه های عمیق تر از گذشته می روند. با این روند ، طراحان در حال عقب نشینی از طراحی تخت و نیمه تخت هستند. شکل ها و رنگ ها هنوز هم ساده خواهند بود ، اما با وجود لایه های بیشتری برای بازی ، طراحان در حال ایجاد لوگو های پیچیده تر هستند که از نکات برجسته ، سایه ها و رنگ های همپوشانی استفاده می کنند تا حتی بیشتر در مورد برندهای خود ارتباط برقرار کنند.

 

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو دایره ای را با دایره های مختلف درون آن ، رنگی کنید تا مانند موج به نظر برسد

لایه های مختلف رنگ می توانند مجموعه ای از دایره ها را به یک موج سیال تبدیل کنند. طراحی لوگو توسط Arthean .

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: چکیده لوگو X شکل به رنگ آبی با چند رنگ

این واقعا فقط یک X است ، اما X بسیار جالب است ، نه؟ طراحی لوگو از طریق Dribble .

به عنوان مثال به نماد اوشن توسط Arthean نگاهی بیندازید. لوگو شامل چندین حلقه کوچک است که درون یک دایره بزرگتر از مرکز قرار دارند. لایه بندی و سایه زنی این حلقه ها را به موجی تبدیل می کند. اثر سه بعدی عناصر و سایه ها با هم تداخل دارند ، یک تجربه لمسی ایجاد می کند ، مثل اینکه تقریباً می توانستید به لایه های فردی برسید و احساس کنید.

 

لایه ها همیشه نیازی به رنگ ندارند. همچنین طراحان برای ایجاد جلوه های ظریف از لایه های سایه دار و نیمه شفاف استفاده می کنند.

 

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لایه ها و سایه ها

طراحی لوگو توسط ایان داگلاس

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو چند لایه

طراحی لوگو توسط Fulcro

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو چند لایه

طراحی لوگو توسط نایت مایر

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو چند لایه

طراحی لوگو توسط آثار هنری میلان

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو چند لایه

طراحی لوگو توسط TRAX

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو چند لایه

طراحی لوگو توسط bo_rad

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو چند لایه

طراحی لوگو توسط Vi.

لایه ها و عناصر با هم تداخل دارند در سال 2020 چشم به عمق طراحی های لوگو جلب خواهند کرد.

 

 

7. انیمیشن های پیچیده با جزئیات دقیق

لوگو های متحرک چیز جدیدی نیستند ، اما طراحان امروزی آنها را برای مارک هایی که به آنها اعتماد دارند ، پیچیده تر ، جالب تر و در کل ، مفیدتر می کند. برخی از راه هایی که شاهد این اتفاق با روند طراحی لوگو 2020 هستیم اتفاق می افتد ترکیب انیمیشن 2D و 3D در لوگو ها و لوگو های پیچیده با چند قسمت متحرک است.

 

به طور سنتی ، لوگو های متحرک ساده و قابل توجه هستند ، اما با وجود فناوری های جدید در دسترس آنها طراحان در حال فشار دادن پاکت نامه ، بازی با جزئیات هستند و انیمیشن های آنها را پیچیده تر و هنری تر می کنند. این انیمیشن های پیچیده لوگو با هدف این است که بیننده را به یک سفر سوق دهد و داستانی را نقل کند.

 

روند انیمیشن لوگو در اینجا وجود دارد ، اما من انتظار دلوگو یک سری از انیمیشن های لوگو در سال 2020 رقم بخورد. ادغام 2D و 3D به راحتی می تواند تبدیل به جریان اصلی در طراحی حرکت شود.

- طراح zixi

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: انیمیشن لوگو 3D پیچیده

انیمیشن های پیچیده لوگو 3D توسط zixi

با مشاهده جزئیات بسیاری ، بیننده طولانی تر از آنکه به یک انیمیشن ساده تر لوگو نگاه کند ، به این لوگو ها نگاه می کند و هر بار که دوباره آن را می بیند ، می تواند چیزهای جدیدی را که دوست دارد در مورد آن پیدا کند.

 

طرح حاوی عناصر متحرک خواهد بود بزرگ در سال آینده. هنگامی که یک عنصر استراتژیک برای جابجایی دارید ، طبیعتاً توجه کاربران را به خود جلب می کند. به علاوه، آن را سرگرم کننده فوق العاده است.

- طراح anana14

حرکت به سمت لوگوهای پیچیده تر و متحرک از مکانی مشابه به عنوان روند لوگو های شیب تغییر یافته ناشی می شود: وقتی برای صفحه نمایش طراحی می کنید ، کارهای بسیار بیشتری نسبت به زمان طراحی برای چاپ وجود دارد. یکی از این موارد انیمیشن مفصل است.

 

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: انیمیشن لوگو پیچیده

انیمیشن لوگو توسط کنستانتین کوستنکو

آدیداس gif

انیمیشن لوگو از طریق Jeroen Krielaars

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: انیمیشن لوگو پیچیده

انیمیشن لوگو از طریق YaroFlasher

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: انیمیشن لوگو پیچیده

انیمیشن لوگو از طریق Ramotion

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: انیمیشن لوگو پیچیده

انیمیشن لوگو از طریق خاویر گارسیا

همچنین می توانید یک تن از لوگوهای متحرک را ببینید که دارای نسخه های مختلف برای همه مکانهایی است که مورد استفاده قرار می گیرند و این روند به زودی متوقف نمی شود. در واقع ، این فقط در سال 2020 محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا از آنجا که مارک ها مکان بیشتری برای قرار دادن لوگو های خود را به صورت آنلاین و خاموش دارند ، چالش های بیشتری برای ساخت یک لوگو در سیستم عامل های مختلف با آن روبرو می شوند.

 

 

8. تایپوگرافی جسورانه

در سال 2020 ، ما قصد داریم لوگو های زیادی را مشاهده کنیم که متن را فقط از کلماتی که تصویر را پشتیبانی می کنند تا خود کانونی بلند کنند. انتظار دارید لوگو هایی با فونت های جالب و جسورانه داشته باشید که دارای شخصیت هایی به اندازه مارک هایی هستند که نشان می دهند.

 

تایپوگرافی عجیب در لوگو ها روند بزرگی است. امروزه به دلیل نیاز به نشان دادن شخصیت یک برند و منحصر به فرد بودن آن ، تقاضای زیادی برای این نوع فونت ها وجود دارد.

- طراح گوپانی

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: چکیده لوگو کلمات کلیدی

روش های زیادی برای عجیب و غریب بودن فونت وجود دارد ، مانند بازی با اندازه و موقعیت های نامه. طراحی لوگو توسط goopanic .

گوپانیک تایپوگرافی شخصیت محور 2020 را "عجیب" توصیف کرد ، اما می توانید آن را بد بو ، دیوانه یا جسورانه بنامید. به عنوان تایپوگرافی فکر کنید که ذهن خود را دارد. به جای انتخاب لیستی از همان فونت های استاندارد قدیمی مطابق با شناسه برند مشتری ، طراحان لوگو انواع مختلفی را ایجاد می کنند که با انواع قلم هایی که قبلاً دیده ایم متفاوت است.

 

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: فونت قرمز رنگی که می خواند "بذله گو"

سر خود را کمی روشن کنید و خواهید دید J در "جوکر" لبخندی است. طراحی لوگو توسط finalidea .

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو با کلمه تأثیر محکم بسته بندی شده

انتخاب قلم تأثیر زیادی روی درک یک برند می گذارد. طراحی لوگو توسط Mky .

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو قهوه ای با تصویر ساده از کیک

جلوه های گرافیکی مانند بافت می توانند قلم دیگری را که در غیر این صورت ساده است بالا ببرد. طراحی لوگو توسط ofFOREST .

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: حروف رنگ قرمز ، سبک برس

دقیق ، دستنویس به سبک برس توسط Mky

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: تایپوگرافی لوگو جسورانه منحصر به فرد

کلمات کلیدی منحصر به فرد توسط extrafin

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: لوگو با قلم به شکل گربه

یک لوگو جالب توسط aleT

روند طراحی لوگو به عنوان مثال 2020: کلمات کلیدی فونت دست ساز منحصر به فرد

لوگو با تایپوگرافی منحصر به فرد توسط GREAT.

روش های زیادی برای بازی با تایپوگرافی وجود دارد ، مانند پریشانی ، وارونگی یا آینه کاری. حتی حروف را پراکنده کنید تا کلمات به صورت خطی خوانده نشوند. یا استفاده از فونت که شبیه چیز دیگری است ، مانند مقیاس روی شکم ماهی یا پیاده روی در برف. یک روش "درست" برای انجام یک لوگو فونت بد بو وجود ندارد. تنها چیزی که باید به درستی دریافت شود ، اطمینان از خوانایی آن است.

 

برای روند طراحی لوگو برتر سال 2020 آماده هستید؟

دهه جدید ، روند طراحی جدید. این روندهای لوگو ، مواردی هستند که دوره جدیدی از طراحی را آغاز می کنند. فقط زمان می گوید که همه آنها در کجا سقوط می کنند. و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم که چگونه همه آنها در سال 2020 و فراتر از آن ها مورد استفاده قرار می گیرند ، برانداز و بازسازی می شوند!

 

  • ۹۸/۰۹/۱۳
  • logo logo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی