مقالات آموزش طراحی لوگو

ارائه مقالات برای آشنایی با طراحی لوگو

مقالات آموزش طراحی لوگو

ارائه مقالات برای آشنایی با طراحی لوگو

  • ۰
  • ۰

نحوه طراحی یک لوگو مرحله 4: به تصویر بزرگتر نگاه کنید

 

1 از 1برخورد با ساختار یک شرکت و معماری نام تجاری ، تضمین می کند که طراحی های لوگو با خاصیت در آینده بوده و باعث ایجاد ثبات در سبد خدمات ، محصولات و ارتباطات مشتری می شود.

بهترین ایده های طراحی لوگو وقتی به ساختار شرکت و معماری برند دست می یابید. درک درستی از شغلی که برای آینده طراحی می کنید ، مفاهیم خود را اثبات می کند و به سبد مشتری شما سازگاری دارد.

قبل از اینکه خلاقیت خود را بر روی ایده های طراحی لوگو خود بکشید ، به این فکر کنید که لوگوی کجای تصویر بزرگتر قرار می گیرد. با ساختار شرکتی که با آن کار می کنید ، درگیر شوید. چهارچوب اساسی سازمان چیست؟

 

آیا مارک های فرعی دارد یا خدمات و کالاهای مختلف متناسب با یکدیگر؟ آیا یک مارک مستر یا چندین مارک مختلف وجود دارد؟ آیا پیشنهادهای مختلف احساس می کنند جزئی از یک خانواده هستند؟ یا بستگان دور؟

 

معماری برند ، همانطور که مشخص است ، ممکن است به نظر جالب ترین جنبه طراحی لوگو نباشد ، اما مقابله با این مسئله اکنون می تواند جلوی چشم پوشی شما را بگیرد. اگرچه اطلاعات مربوط به ساختار تجارت ، همراه با سیاست داخلی مرتبط باید به عنوان بخشی از کار استراتژی اولیه شما در نظر گرفته شود - وظیفه شما به عنوان یک طراح یا آژانس طراحی لوگو است تا حس بصری را شروع کنید.

 

قبل از اینکه به مک خود بروید ، ایده های خود را در مورد چارچوب برند بکشید. این به شما کمک می کند تا تفکر خود را روشن کنید و از ایده های خود استفاده کنید.

 

به طور کلی ، معماری برند اکثر سازمان ها در یکی از دسته های زیر قرار می گیرد ، یا ترکیبی از آنها است.

 

یکپارچه: این برند از یک هویت بصری و نام واحد در کل نمونه کارها خود استفاده می کند. به عنوان مثال ، Virgin Atlantic ، Virgin Media ، Virgin Active و Virgin Money.

تأیید شده: این سازمان دارای مارک های متنوعی است که هر کدام با نام گروه تایید می شوند. به عنوان مثال ، گندم خرد شده توسط Nestlé ، KitKat توسط Nestlé و Nescafé توسط Nestlé.

برند: این سازمان دارای چندین مارک یا شرکت است که به نظر می رسد نامربوط هستند. به عنوان مثال ، Vauxhall ، شورولت ، Cadillac و Opel. کلیه مارک های جنرال موتورز.

 

هیچ دو معماری برند دقیقاً یکسان نیستند و هیچ یک از ساختارها بهتر از دیگری نیست. هر کدام مزایا و مضرات خود را باید در نظر بگیرند. هنگام در نظر گرفتن ایده های طراحی لوگو ، معماری به شما کمک می کند تا برنامه ریزی کنید ، اما به یاد داشته باشید که هیچ چیز سنگی نیست. با تغییر روند و شرایط می توان چارچوبی را در طول زمان مفید دانست. دامنه نامحدود دامنه تغییرات برای هر سیستم وجود دارد. به یاد داشته باشید که آزمایش کنید و از دستیابی به بهترین طراحی لوگو گزینه های مختلفی را پیشنهاد نکنی

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • logo logo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی