یچ شغلی مثل مال شما نیست. خودت میدونی. ما آن را می دانیم و به همین دلیل است که به جای مناسب خود رسیده اید. ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چگونه مشاغل از لوگوهای منحصر به فرد استفاده می کنند تا به مشتریان خود اطلاع دهند که چگونه از مسیر مورد ضرب و شتم عبور می کنند.
چندین روش عالی برای انجام این کار وجود دارد ، بنابراین بیایید به موارد زیر بپردازیم و چند نمونه عالی را که الهام بخش طراحی لوگوی منحصر به فرد بعدی شما هستند ، بررسی خواهیم کرد.
لوگو های منحصر به فرد با رنگ های منحصر به فرد
-
در اینجا راهی آسان برای اطلاع شما مشتریان به شما ارائه می شود که شما از نوع هستید: از رنگ های منحصر به فرد استفاده کنید. بنابراین ، چه چیزی یک رنگ را منحصر به فرد می کند؟ این همه نسبی است.
نگاهی به صنعت خود بیندازید. به احتمال زیاد رنگ آبی زیادی خواهید دید (از همه اینها رنگ لوگو شماره یک است). اما همچنین خواهید فهمید که رنگهای معمولی "Crayola" مانند قرمز ، سبز یا بنفش نیز حاکم هستند.
با توجه به این موضوع ، امتحان کردن رنگ هایی مانند اشک ، فیروزه یا سرخابی در لوگوی بعدی شما را از طیف رنگ جدا می کند. در اینجا چند مثال عالی وجود دارد که از رنگهای برجسته به روشی غیرمعمول استفاده می کنند.
لوگو های منحصر به فرد با معانی پنهان
-
راه دیگر برای اطلاع شما مشتریان از منحصر به فرد بودن ، رها کردن مفهومی است که باعث می شود آنها دو بار فکر کنند.
این مثالها دارای معانی دوگانه و توهمات بصری هستند. به نماد Tiempo De vendim نگاهی بیندازید ، که دارای شکلی است که نمایانگر یک کراس و یک ساعت شنی است. این نه تنها یک نمایش تصویری جالب ایجاد می کند بلکه با اشاره به زمان (تایمپو) به اسم بازی می کند.
دو داستان ، یک لوگو.
لوگو های منحصر به فرد که عصیان هستند
-
ممکن است کسب و کار شما بی نظیر باشد زیرا شما عادی را می شکنید. و این دقیقاً همان کاری است که این طرح ها انجام می دهند. آنها این ایده را نادیده می گیرند که لوگو ها نیاز به تمیز و کامل دارند. آنها یک نگرش پانک دارند و کمی بی خیال تر و عصیان تر هستند.
برای ایجاد یک لوگو عصیانگر ، به این فکر کنید که چگونه کمی "ظرافت" را به طراحی خود اضافه کنید. از خطوط و شکل های ناقص استفاده کنید. لایه ای در برخی از بافت های براق. یا به معنای واقعی تر ، از تصاویر پانک مانند گل میخ و یقه استفاده کنید!
لوگو های منحصر به فردی سورئال و عجیب
-
اگر می خواهید کاملاً از این جهان خارج شوید ، به انتزاع بپردازید. این لوگوهایی را که وارد قلمرو روانگردان می شوند یا فقط عجیب و غریب هستند ، بررسی کنید. آنها از نگاه اول کمی سورئال و دیوانه هستند. در واقع ، آنها ممکن است هیچ منطقی نداشته باشند. اما این کمک می کند تا بیننده را از هرگونه تصور قبلی که در مورد دنیای طراحی وجود دارد ، دور کند. شما با استفاده از یک طرح عاری از منطق ، به مشتریان خود این امکان را می دهید که کارهای خود را به روش خود انجام دهید.
تو باش بی نظیر باشید.
-
هیچ راهی بهتر از این نیست که بتوانید جوهر برند خود را از یک نوع لوگو و منحصر به فرد طراحی کنید. هیچ مشتری هرگز نمادی منحصر به فرد را فراموش نمی کند که آنها را شگفت زده کند ، قوانین را می شکند یا به سادگی متفاوت است. خلاق شوید و تجارت خود را با یک لوگو که دقیقاً به همان اندازه متفاوت است ، رشد دهید.
- ۹۸/۰۹/۱۵